OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Friday, April 30, 2010

sakitttt


adui...humang aih ponat den hari nih...den ado eh gotong royong bersehkan kwsn school...semalam upacara membakaq tangan...opsss..bakaq sate..tapi..yg sodeh bebenor..tgn aku terkena bara...adussss...sakit menusuk kulitku yg lembut...hukhukhuk...bertambah la duet sedet aku...dahla x laku dah duet sedet tuh....
yang aku nk story mory kat sinih...ke"besh"an aku dapat students muslimah yg rajin,...alhamdulillah...aktiviti ni membuat aku tabik kat my beloved student ah( walhal dlm kelas garang nih)hehehe..demi nak depa berjaya...anak didik aku nih boley diharap la...bersehkan longkang..bersehkan tandas...surau...dorm...tinggal bilik warden dorang yg tersayang (aku la tu.. :p)dorang x cuci...
x pa..cekgu yg baek..lagi qhajin ni cuci sendirik...berpolu gak la ha....

half of my students...sumer students aspuri belum ada pics....



*loghat yg digunakan....n9+kedah...

No comments:

Post a Comment