OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Tuesday, October 5, 2010

sedey....



salam....
ni nak curahkan luahan isi hati aku...
sebenarnya aku kepiluan hari ni...perasaan pon tiba2 ja nak sedih...syahdu...syahdan...
sampai post kat fb pun berbunyik begini
"bila aku akan bahagia dgn dia? aku redha dgnMu ya Allah..aku pasrah dgnMU ya Allah"...
lebih kurang camtu la...
aku sedey la...mengenangkan aku dgn my dear ni...bilakah saat bahagia kami akan tiba... bila aku tgok b2b yang dah jd wifey kpd insan yang bergelar suami..orang yang tersayang... aku jadi down sgtttt...gedebuk buk...mcm nangka jatuh.... sakit... hanya Tuhan yang tahu...
aku sedih yang amatlah...pilu....ternanti2 bila aku akan bahagia seperti orang lain....
oh Tuhan! betapa besar dugaanMu untukku...
aku.....................

No comments:

Post a Comment