OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Friday, December 3, 2010

Rejeki...

assalamualaikum...
aku harap korang sihat selalu...

hari ni aku sedey la jugok..pasrah dgn ketentuanNya...
tau x ngape???
aku cek result mTEST...cam besa..harap maaf..dukacita..dimaklumkan..
so...nan ado peluang la jdi cikgu gomen laie...
Alhamdulillah...kena bersyukur gak..everythings had happened have a reason rite...
Allah mempunyai sebab dan DIA melakukan yang terbaik...

shuh...shuh...sedey2 x mo...
semalam aku jadi omputih lor...
aku mkn chicken chop + mushroom soup + wedges + nuggets+fries+roselle as drinks..

so..layan apa yang aku telah nikmati...
hari ni buat pai tee..ala..yang ala2 chicken rice shop punya..tapi x sempat capture..dah ngappp
nak buat...masyaallah..lama...mcm2 bentuk sarang dia...perigi buta..tiram...kayu buruk..tapi rasa...sedapppp...
sila terliur ok...


chicken chop with black pepper sauce


mushroom soup...mushroom tu tanam sendiri tau

view dari meja hidangan... bersama air roselle

close up chicken chop..home made uolls..lagi kenyang and asli...

No comments:

Post a Comment