OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Friday, February 11, 2011

tanggungjawab dan amanah

salam hari jumaat...
assalamualaikum...
aluya...everybody... aku bengang ni..bengang sebengang2nya... korang tau x, untuk maulud nabi akan datang ni...sek aku ada program...aku lak btindak sbg pengarah program...dan dalam masa yang sama sbg guru rumah sukan(sekolah aku panggil usrah)..yang membuatkan aku bengang tahap bengong.syukur x jadi bangang...sikit lagi nak menjelma jadi badang@HULK(sebab aku wanita...jadi...jatuh la air mata T_T)... some of the teacher here... x bagi co-operation sgt...nape ek dorang nih...sedar sendiri la tanggungjawab kalian tuh...hadoiyai...kang aku tukaq jadi badang kang... aku campak ke tgh laut langkawi kot... dah bahagi tugas dah...buatla keja masing2...jgn alpa.. jgn tunggu orang arah..japgi kang orang arah ckp ada GAP la top management dgn bawahan... serba x kena betol la... x pa... pengalaman itu adalah guru yang terbaik dalam kehidupan....


psssttt : my dear dah operate (hrp2 yg terakhir)...alhamdulillah berjaya...doakan kitaorang cpt
kawen eh =)...thanx...luv u all...
AHHHHHHHHHHH...lega setelah mencurah rasa...

2 comments:

  1. alhamdulillah selesai gak operation....biasalah kak wawa, masalah di sek mmg cam2..ramai cikgu terkdg x bg kerjasama...

    ReplyDelete
  2. mia...sory baru berpeluang balas ur comment... tu la...ni baru lepas hari sukan..masalah yang sama gak.. ada sebilangan guru yang kurang beri kerjasama....huhu...pasrah je la...

    ReplyDelete