OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Thursday, June 23, 2011

ibu bercerita...

salam...
hehehe... today, aku nak citer sket citer yang terhutang pada kali yang lepas...
tapi..malangnya...aku x tau nak citer..
alangkah
bagusnyer kalau aku ni pandai bercerita seperti mak aku yg sllu citer ttg azab dari Allah bila...
aku malas SOLAT...
xbaik tau...
tapi tu SEBLOM aku mumaiyiz...
contohnya:
citer 1.
mak : azwa... solat...
anak : sat la mak... nak tengok tv sat...
mak : tau dak org mls solat ni nanti Allah marah
anak : marah camna tu mak????
(dgn muka konpius dan niat dlm hati...citer la lgi..bley lmbt lg solat...aduh..niat yg x baik...No! No!)
mak : nanti masuk neraka.
kat pdg Mahsyar nanti takut x jln berbogel sbb hanya amalan yg akn menjadi baju dia nanti ..
pastu... ada ular neraka. mata dia macam matahari..panas.. ulaq tu nama SAJARIL AKRO'
anak : aduh..mak..takutya..baik..adik pi sembahyang la...
okeh..terus insap di situ sehingga tiba pulak citer lain di saat aku malas solat lagi...


ular king cobra

matahari

cuba anda bayangkan bila ular hitam besar + matahari bergabung...
wallahualam
moga kita semua ditempatkan bersama dgn org yang soleh, beriman dan bertaqwa...
amin....

No comments:

Post a Comment