OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Saturday, October 1, 2011

Kota ibu Kota



kota ibu kota...tempat lahir di budaya tempat menunggu mangsamu...
araittt...aku mula dgn lagu..by DEFGABC...aitt...coppp...aku baru perasan kumpulan nih amik nama kumpulan sempena abc je ke...aku baru perasan..korang perasan x???ke aku je yg ketinggalan mcm aku selalu ckp kat student aku yg blur thp gaban tuh...bila dia tanya soalan yg telah aku terangkan..sbg contoh homework.


pelajar tersebut bernama ruby(bukan nama sebenar)

cikgu : okeh..sila buat homework kamu start from page 123 to page 234...
selang beberapa minit kemudian Ruby dtg jumpa g
urunya....
Ruby : cikgu..homework nih kena buat daghi mana sampai mana?????
cikgu :(dalam keadaan menyinga dan tensi menjawab)
hang ni..... orang lain dah naik feri pi aloq setaq,shopping bagai..patah balik naik feri balik langkawi....hang baru mangkit tidoq tenyeh mata.....
(tu..nak ckp betapa ketinggalannya dia)....


ok..tutup bab DEFGABC



aku di mlm pernikahan mmbe aku...jd pengapit terjun!!!

aku di kota ibu kota nih...aku cuti sampai selasa kot...hahaha..alasan..kenduri kawen..padahal..kenduri sabtu...ptg tadi dah selamat sampai dah..hehehe..jgn pengetua aku pandai baca blog...alkisahnya kau cuti sampai selasa sbb aku kan ke tompang mmbe aku gi chini(umah mmbe yg kawen),hari tu dia ckp nak cuti lama nak dok chini lama..tapi..last2 nak balik hari ni jgk..ai sgt oke la noks..leh shopping brg hantaran...hahaha...sebelom tuh, plan nak balik isnin...alih2 air asia naik harga laks...hari isnin KL-LKW:rm80...hahaha..ai kan hajah bakhilah bak kater my dear...so selasa baru RM60 kot...aku x ingat ar...hahaha..so sila grab the chance dgn melanjutkan cuti anda kew...hahaha

membe aku erma yg very cunnnnzzzzzz


p/s:::nnti aku citer bab si jakun naik flight ek....hahahaha

No comments:

Post a Comment