OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Thursday, July 8, 2010

:}

salam israk mikraj...
hari ni 25 Rejab..
surau tempat aku tgh rewang ntok majlis israk mikraj...
aku????tgh tunggu nak mask kelas...
adoiyai...tengah2 hari rembang nih...
nanti asik sangap la bdk nih...
hari ni aku nk pasembor kan n3 ni..
hahaha..
jadi sapa yg suka pasembor tau la rasanya...
nto post mortem n3 b4 ni...aku ambil langkah..
wat derk ntok sume hal...
padan muka semua pihak...huh!
.
.
.
citer lain...
-
-
aku ingtkan aku ja yg x ready..
bila aku berblog hopping ja...
masih ada yg lebih x ready dari aku...
aku...
langsir-dah siap(badan je..kening belum)
brg2 lain:
  • souvenir bag- dah beli kat nilai3
  • beg organza- "
  • sedikit door gift- "
  • bunga telur- belum(sbb aku g tengok kat nilai:slh kedai kot...mahal gler)
  • perfumed-hugo men+deo=>tgh tgu from singapore
  • tafsir-dah beli...
wah2 bila dah listkan mcm dah bnyak ja...
tapi...
kurusus je blom...
nak pi dgn dear......
dear cpt la sembuh..
rindu nak dating dgn awak...
want to holding your hands tightly....
wanna hold ur hands...



sekian...moga2 Allah memudahkan dan memurah rezeki kami, di samping memberi kelancaran ntok majlis kami nanti... Aminn

No comments:

Post a Comment