OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, July 5, 2010

hatiku walang tiada siapa yang tahu...

salam....
hari ni mood nak meluahkan pon telah terbit...
aku sebenornyer tengah sakit kepala nih
puncanya adalah daripada menangis@teriak yang
tak terhingga...
punca...
sebab...
musabab...
my dear la...
nape la aku asik nangis eh...
mcm dah jadi hobi lak...
my dear yg sakit..aku lak yang syahdu...
sesape yang ada nasihat bleyla nasihatkan kepada aku..
  • macam mana nak kawal emosi..
  • mcm mana nak jaga hubungan@hati orang sakit
  • macam mana nak jadi seorang wanita yang kuat
  • macam mana nak kuruskan badan
  • macam mana nak jadi pasangan yang memahami...
banyak lagik sebenaqnya...tapi aku dah maleh nak pikio...
jadi sebanyak itu ajela yang nak diluahkan...
tolong la bagi tips...
aku dah nak demam dah asik nangis ja...
please..help me!!!!

No comments:

Post a Comment