OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, April 25, 2011

makhluk halus oh makhluk Allah swt...

assalamualaikum....
today, aku nak citer pengalaman aku berkaitan dgn tajuk di atas....
parah la...dugaan aku ngajaq di sekolah agama kot..menJAGA lak dorang nih...
aduh...dugaan dia..kemain hebat... aku ni kena ada amalan la...dulu ok je bila dok kat bilik warden tu sensorang... skrg nih...mcm2 benda aku fikir...mula la aku nak quit lak dari cnie....T_T...

korang tau..mahkluk ni mula ganggu yang secara dahsyatnye adalah pada hari khamis petang, masuk kat student bernama M (bukan nama sebenar).. esoknya plak, bersamaan hari jumaat, masuk dalam student bernama A(juga bkn nama sebenar)hihihi...

hari sabtu dalam.....M lagi..yang dahsyat hari ahad, kemarin masuk dlm M, S pada waktu persekolahan.. semalam ada orang yg dilantik dipanggil untuk meMAGAR kwsn asrama... penuh dgn garam, bijan usang(warna hitam), dan kacang hijau yang digoreng sampai hangit...

aku minggu ni muka mmg x manis..asyik moody ja..mls nak bercakap..padahal aku mmg kuat bercakap dan merapu..mls aku nak melayan org..huhuhu...

ya Allah... kembalikan semangatku...aku nak menuntut ilmu rukyah la..bley??? moga aku diberi kekuatan, keimanan yang kuat spya dpt menempuhi dugaan yg melanda ini....
aku merayu ya Allah,Engkau lindungi pelajarku, lindungi asramaku, sekolahku.... engkau berikanlah kekuatan dalam diri para pelajarku...
amin.....

Align Centerkena beli nih untuk panduan hidup ni...

No comments:

Post a Comment