OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Saturday, April 30, 2011

wajah kesayangan hamba...

hai..hai..re..hai..tum se hai..
hehehe...korang perasan x???

aku perasan...
sangat2 perasan...
Velog aku wajah baru...bukan pa..
aku tengok panjang la nak scroll mouse sampai
abes dia punya limit dah. jadi aku modify sket..
kasik pendek dan lebar..
macam tuannye..tettttt

aku tgh berusaha nih...
support me k :0
thanx u all..luv yarrr..
.
.
.
.
fullstop pasal blog..
korang tau..aku ni sdg bercenta2 nak d.i.y
sumer benda ntok wed aku nnti..
ambitious kan..hikhikhik...
benda 1st..pomander ball..
tapi..alkesahnye,, di kdh nih aku x jumpa pomander polyster nih.
aku cari kat kedai ah so kat langkawi ada yang gabus jek
aku rembat gak ar.
RM3.90/pcs.mhl kan.aku amik 4.
total RM15.90. melutut sambil nangis2 kat ah so dpt la RM15.
seb kan ca ya nun alif nih...besala...
warna grey.
xdak gambo...skrg cm terpikir syok dok k.l.
walopon akan migrain otak aku pusing kl...
nnti ade masa aku upload pic GABUS burokkk tu ek...

pomander idaman kalbu.
source..google

No comments:

Post a Comment