OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Wednesday, March 7, 2012

Ijab Qabul {25112011/29Zulhijjah1432H}

 aku mintak maaf la jika gambaq2 nih x ikut kronologi...kami akad nikah lepas asar..jam around 5++pm kot... asal plan aku nak wat pagi jumaat...leh outdoor lama kit..tapi...menyedihkan bila banyak campur tangan parents and in law...depa cakap elok lepas asar sbb org x kalut dah... huhuhu..tedihnya T_T.. so, aku sebagai anak yang taat terpaksa akur... dan rombongan dear sampai masjid dulu sebelum kami...
dan..semasa aku dan rombongan aku sampai...dorang tengah solat..dan aku dengan mekapnyer pon solat la sekali...aku tawakal sama ada solat aku diterima atau x...sebabnya...mekap ler....huhu..tapi..masa tgh mekap aku jaga wuduk aku...alhamdulillah..wuduk aku terbatal atas sentuhan pertama oleh suamiku...acece...bukan sebab kentut ye..hahaha..

banyak cekadak lak..let's the pictures story lol...

 dear saat nak menerima nikah oleh wali tunggal aku iaitu Mohd Salleh Md Taib. Beliau ialah bapa saudara seibu sebapa dengan arwah ayahku Abdul Wahab Md Taib
dear diapit oleh one of his bestie, Man B dan Wan Bo serta aku x bopa kenal...nampak berseri suamiku..
hek tuih :P
aku...saat menunggu diijab kabul...diapit oleh my lovely sister kak ana, kak chaq,anak menakan aku 2 org..dan di belakang family berbaju purple adalah my in laws...
alhamdulillah..syukur..dengan sekali lafaz...aku kini berada di bawah tanggungjawab suamiku dan aku menerima tanggungjawab yang besar sebagai isterinya dan merupakan imam sepanjang hayatku..beliau adalh insan pertama yang wajib aku taat,kemudian baru ibuku...jika aku menjadi isteri solehah..insyaallah ibuku akan menerima ganjaran dari ALLAH swt..INSYAALLAH...
 kami ingin menandatangani surat  nikah...
 saat penyerahan baki hantaran, mas kahwin dan seutas rantai tangan...
yippie!!!makcik kayo!!!hahaha
 mendengar khutbah nikah...
 1st kiss on my head as husband and wife.. HALAL...
 dgn my lovely family...depan masjid...

 di tangga masjid..moga rumah tangga kami dilimpahkan dgn kebahagiaan berpanjangan, dilimpahkan rahmat serta dimurahkan rezeki...amin....







The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment