OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Wednesday, May 26, 2010

aku yang lemah tanpamu...

aku sbnrnya konpius dgn encik tunang nih....
kenapa....adlah kerana....(x melebihi 15 patah perkataan)
ye la...mungkin aku kena phm sbb dia sakit kowt...
jadi..bila ckp bab kawen je...terus dier moody...kdg2 la...
kdg2 lagi...dia lak beria nak ckp psl kawen...fenin aku dgn sikap yg x menentu...
ye la...kita ni kan pompuan...bnyk mende nak desediakan....
huhuhu...sedey aku...
baca blog org len....sumer dah hampir ready walaupon nak kawen...
lagik 6 bulan...
lebey kurang aku je...
tapi aku nih...apa pon x dak....
cuma...baru nak stat g nilai je...
tu pon...theme color x decide lagi....hua..hua....
dear...please.....


di saat dear sehat....

3 comments:

  1. dear, biasalah orang tengah sakit memang mood tak menentu. tunang saya kalau demam sikit tu pun mood swing tah pape. apatah lagi ur dear yang agak parah kakinya tu. mungkin dia pun rasa risau dengan kecederaan dia tu, risau tak dapat nak tolong/ prepare wedding nanti. apa-apahal, kene bawak berbincang elok2 ek. apapun, kene sabar banyak2. *hugs*

    ReplyDelete
  2. thalha..thanx for ur advise... *hugs* to you too...dah ready ke???tinggal baper hari je lagi kan???

    ReplyDelete
  3. ready lah jugak dear. tapi banyak lagi juge tak settle. next week akan ambil cuti 3 hari balik jb. officially start cuti seminggu b4 kawin :)

    ReplyDelete