OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Wednesday, May 26, 2010

theme colours

salam n morning everyone...
minggu ni aku tercari2 theme colors for my wedd
mungkin sebab aku selalu memikirkan mende alah
ni...seblom tidoq....
maka...roh aku pon merayau2 (kata org tua masa tido roh kita akn berjalan2)
rayau punya rayau then...tiba di satu tempat majlis...
dorang wat theme purple + white....
bila kena je ngn cahaya...maka..memancar sinar purple
lalu..terhasil warna yg teramat santek....
aku pon terpikir2...mungkinkah ini satu...
sign...ntok tema aku nnti...
bila aku post dlm fb..kak aku ckp gold+maroon...
hijau+putih...
tapi...aku kalu leh x nak color malap..
nnti bila dah upah photographer yg dibayar meletop2...
nnti..gambar x cantek...
kalu leh...nak color yang menyerlah...
keinginan....
  1. white+red+black....(sbb takut mak aku x bg wrna merah+putih...nnti jd ****)jadi..nak cover..plus black...
  2. maroon+white...
  3. Purple+pink
  4. black+white
  5. grey...
hadoi...bnyak la pilihan....menin mok cik nak mikio eh...
then...
semalam..be"bloghoping"...bnyak lak warna santek2...antaranya...


amik dari blog org..sorry...=)

No comments:

Post a Comment