OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, May 3, 2010

cantiknya....

hehehe..tu gambar nih nak menunjukkan yang aku appreciate sgt mbe2 yg sudi ngajor aku...
senyumlah...senyumlah..ahaiii..cik mek molek...
alhamdulillah....
akhirnya setelah aku berhempas pulas...
mencari segenap pelosok web dan internet...
menaip berbagai ayat..cara..tempat...
akhirnya..aku temui juga cara mensantekkan wall aku...
cuma...
unfortunately...aku belom dapat menemui jawapan yang pasti untuk menyusun kedudukan blog aku....camno nih nak susun bagi ada kiri kanan..
yang terhasil di entry aku @ wall aku hanya lah 2 column sahaja..pastu setelah puas men'scroll'kan mouse@tetikus ini baru menuju puncak dan begitulah sebaliknya...
camno mok cik nak wat deh???
ado sesaper yang ghoti nak ngajo aku???tolong tinggalkan jejak eh...




No comments:

Post a Comment