OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, September 5, 2011

...bila aku...mula x tenang...

adoi yai!!!! syawal! ai bawal! ai riyal...
ya riyal atau also as known as atau a.k.a
DUIT....
asal melibatkan duit je aku pening
asal aku pening je...mesti libatkan DUIT...
adoi...kalau la DUIT ni adalah mambang...
mau jadi tok bomoh dah aku...
dah asik bangat ku seru namanya...
bukan pa...
aku dah nak KAWEN (jgn kutuk aku gatai nah)...
yg tu nanti aku citer camner dear propose aku...ceh..mimpi berhari-hari tidoq x bangun la kalu dear propose aku and said "will you maqqy me"...
xdak maknanya...nti la aku citer..tu pon kalu ingat...kalu x hampunnn...

aku stress seperti bride to be yg lain gak..
mungkin aku ni terok sket sbb musabab adalah seperti berikut:
  1. wedding ticker x buat lagi (x penting pon)
  2. baju x cari lagi iaitu 3 pasang baju
  3. mekap..baru dpt ntok kenduri sblh aku..
  4. souvenir- in progress
  5. OP-tgh survey dan x tau nak buat pilihan
  6. warna tema- ikut padanan badan..x mau
  7. badan belum dpt shape BAEK punya...
  8. kad belum order...
  9. barang hantaran belom cari-serah kat dear petak petak (sebab kalu bulat xleh sgt)
  10. theme color masih blur...
  11. DUIT tgh kumpul lagi...
  12. HONEYMOON x tau lagi...
malas nak senarai lagi..kang bukan takat pening...mau aku cabut kepala letak tepi...

so, aku akhirkan pening aku ni dgn menanam panadol kat tepi laman...
chow!!!

1 comment:

  1. kena buat senarai semak gak..klu ada sepupu yg dpt tolong..lg ringankn beban..sbb last minute t, byk benda kte akan lupe..ni pengalaman kak mia,wawa

    ReplyDelete