OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, September 19, 2011

CheckLISTS!!!!!!!

Assalamualaikum n slmt petang...
mulai dari en3 ni, aku akan update bnyak ttg wedding preps aku..hahaha...SI JAKUN akn buat honaq pasai kawen dia nah... mesti ada yg geli, menyampah n bluwekkk..hahaha..pasai riuh mcm dia sorang kawen.. bukan pa, nanti menjadi kenangan utk aku bila dah tua nanti...bley tunjuk kat anak, cucu, cicit, piut, miut..insyaAllah kalau umoq panjang...sakan tok nek depa noh..ada blog hapdate n citer pasai kawen...

aku dah letak checklist psl hal kawen aku...cuma ada sedikit je..nak wat rujukan pon x padan..sbb checklist ni ikut baju aku..aku x ukuq baju org len...ada paham??? tarak paham, cuba cari maksud tersirat dan kaji dari beberapa peribahasa melayu..BAHASA JIWA BANGSA k...

checklist ntok pelamin, bilik tidoq...xdak sbb DIY je...aku nak jadikan style modern..ceh..x ngaku x dak bajet...hakhakhak..lagipon lepas kawen bnyk nak pakai duit...yg bnyk perabeh kat OP...rezeki kamu OPku...kat bridal boutique pon aku amek baju je... amik je baju mana ada n muat sepadan di tubuh gebu kuasa dua nih... xdak nak buat2 baru... Aku amik kat De Kasih Collection, Alor Setar.. ok gak la..kedai nih...dia layankan je cari baju ikut saiz bdn aku... Sapa B2B alor setaq, nak pi tengok leh la...tingkat 1 kat CT Plaza okey.atas McD...Dia ada bnyak pakej..foto pon ada...tapi aku x amek..x bekenan..krg kretip..kihkihkih...

No comments:

Post a Comment