OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, September 12, 2011

T_T

salam... adoi..sakit pala haiyyy.. pening aku nak fikirkan hal majlis aku..hal lps kawen...DUIT... Keadaan dear.. ALLAH...berat sungguh dugaanMu untukku..x tercapai akalku utk aku berfikir mcm mana nak selesaikannya.. Aku buntu Ya Allah... Doaku padaMu:

Ya Allah ya tuhanku ya rabbul a'lamin...
KepadaMu aku berserah di atas segalanya...
Aku pohon padaMu ya Allah...
KAU mudahkan segala urusan hidup dan matiku...
KAU lancarkanlah perjalanan majlis perkahwinanku dengan Mohd Aswandi..
KAU murahkanlah rezeki kami ya Allah...
KAU kurniakanlah zuriat yang beriman dan beramal denganMU ya Allah...
KAU anugerahkanlah kepada kami kebahagiaan yang berpanjangan...
KAU panjangkanlah jodoh kami dunia dan akhirat...
KAU sembuhkanlah kaki Mohd Aswandi ya Allah...
KAU murahkan rezeki Mohd Aswandi supaya dia berjaya dalam kerjayanya...
KAU permudahkan urusan kami dengan petunjukMU ya ALLAH...
Amin Ya Rabbal A'lamin...


p/s:aku baru daftar kursus kahwin lol :P

No comments:

Post a Comment