OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, August 2, 2010

miss my old timer...

salam...setelah sekian lama tidak menghupdate blog nih...
atas sbb kemalasan yang jitu...
sehingga bersawang, berlumut...
maka aku pon update la hari ni setelah mengumpul idea...
hari ni nak share la my lunch for yesterday...
tapi disebabkan keknyangan....lunch forward to dinner...
sedap woo...makan nasik gulai@kari kepala ikan...
untuk menyihatkan badan n menambahkan keremajaan kulit,
tambah ulam daun selom...wah..menyegat...fuhhh...
tgok nasik tu..sikit je aku makan sbbnyer...
aku kalu leh nak diet...


tengok gigi ikan tu...grrr...gosok gigi x????


my fiance suh diet..nanti dier nak make over kan aku..
hihihi...yang beshnyer dier nak banjer hokey...
sukeeee....
aku mintak wedges...dia ckp orait....sukeee lagikkkk...
tapi...bad newsnyer....
.
.
.
.
kena tunggu dear lega dolu..hukhukhuk
sbb..x leh nak shopping samer2...
aku pon kena kurus....huhuhhu
xpa..aku akan bersabar untuk itu...
noor azwa!!!u can do it...


aku masa 2004..slim kan..nak compare dgn skang..
kemeja pon bley pakai..vont** pon kecik je...
God, please give me back my old body...tapi..
muka skrg...hehehe(perahsantan u...)

No comments:

Post a Comment