OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Tuesday, August 3, 2010

my new hobby

ai sume..salam....
dah ready nak mendengar leteran@bebelan...aku nak menceceh ni...
aku dah ada hobby baru..minat baru...lagi best kalau minat aku nih
seiring dgn sejenis objek ittew(kamera NIKON DSLR)...
huhuhu...ingat nak mintak ntok hantaran lor(bley dear???)
aku sebenornyer minat photography lak sekarang..
kot bley menambahkan sumber pendapatan
yang tersedia x baper nak cukup nih...
kot2 la nanti bley jadi freelance ntok photography kew...
masyukkkk.....
hehehehe....
nih ada antara hasil tangakapan aku guna nikon digital jew...
layannn la eh...
bio gambo menceritakan segalanya....
lets pics tell u everything....

ni gambo duit tabung aku bks chocs jew...
bnyk kan funds aku ntok kawen..hehheh


muhammad aryan zidane... 1 of my nephew...
cumel kan???miss him bangat...mmuaxxx


mix together and diselitkan photographer dia sekali...:)


notes: kalu berminat ntok aku capture kan gambar korang...u r most welcome...hehehehe..price can be discussed...hehehehehe

No comments:

Post a Comment