OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Thursday, August 19, 2010

takdo tajuk...

salam..
hai..hai....dah hari ke9 kita menyambut ramadhan al-mubarak...
alhamdulillah..setakat ni aku maseh hokey dlm mengerjakan ibadah puasa..
walopon asik terjerit2 (cam tarzan ja...uaaaaa) :p..hehehe
kan masuk kelas vokul...cupppp....salah kelas ngajor...
melalak ler....
Aper ek sebenornyer aku nak citer?????
no more idea...idea..idea....please come to me!!!!
ha...alkisahnya....tersebutlah kisah.....taibbbb...
hehehehe...sory2...again..melalut...
aku ni konpius sebenarnya bila kena ngadap rungutan oleg dua chep@chef kat
kantin sekolah aku ni...ye la bila dua2 chep tu laki(yg quite typical person)..phewww...
nak kena dengaq la bila dorang merungut...
sorang kata gini...sorang kata gitu...
misalannya..nak bikin bubur nasi@kanji@bubur lambuk...
yang chefA ni xmau buat sbb dia x besa buat bubur nasik taruk santan...
chefB nak wat bubur nasik bubuh santan jadi bubur lambuk tapi dia pelik naper chefA x besa buat@ x besa makan...
chefA bersungut....
chefB merungut....
aku pn campur kaki tangan dan pancaindera yang membantu...mulutku...
la...apa susah..tu la nama dia pertukaran budaya dan adat...
sbb chefA dari Langkawi
dan chefB dari Pahang...
what is the simple things ma...jgn kecoh...bln2 posa ni...bnyak mengalahla...
"MENGALAH TAK BERERTI ANDA KALAH"
renung2kan...selamat beramal...


bubur lambuk tuan yahoo

2 comments:

  1. dear, awak mengajar kat langkawi eh?
    hari tu ada tulis fb kan, azwa ada di langkawi. hee
    sory time tu tak sempat nak reply. :)

    ReplyDelete
  2. sis...yap...saya ngajar kat langkawi...area padang matsirat...tahniah sis...cpt2 tau upload citer..i'm waitingggg....hehehehe

    ReplyDelete