OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Tuesday, February 7, 2012

1 days to go...

satu hari je lagi.............. esok aku balik...yeeeppiii.. moga dear dpt cuti..bolehla berlibur..teringin nak ajak dear mkn pizza... fyi, aku ngn dear x penah date kat pizza hut ke, domino ke, artisan ke...copp..tang lain ada artisan pizza ke??? aku kenal pon kat langkawi ni je...ada 3 branches. kat kuah, chenang dan pantai kok... sapa yang teringin nak rasa artisan pizza...try la..sedap gak dan boleh pilih topping sendiri...macam pizza frenzy tu...aiiittt..game pullok.... melalut melalut..pastu kalutt..pastu..ribut.... hahaha..simpang..sok aku nak nek feri nih...

dan aku juga mendoakan ada rezeki utk kami...amin....


The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment