OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Tuesday, February 14, 2012

moga ada rezeki utk kami ^_^

assalamualaiku wbt....
hari ni merupakan hari ke-5 puan p x dtg jumpa aku..sejak kawen, aku sgt x mengundang kehadiran puan p..kerana bila dia dg, muka aku ngn dear akan monyok kerana kehadiran dia x pernah kami undang walopun kehadiran dia kdg2 melengkapkan aku sbg seorang wanita yang "subur" :)... tapi...sejak kawen, aku harap dia xdtg sbb aku nak rasa lengkap sbg wanita, isteri dan menantu yang lengkap... 10/2 aku cek tgh malam dgn dear...dan..... ALLAHUAKBAR!!!!! dua line seh.,..

pastu, 12/2 aku gi cek kat KK Pdg Matsirat dan keputusan adalah weak +ve... aduh..risau!!!!! lagi 2minggu iaitu pada 26/2 aku perlu cek UPT lagi sekali... tolong doakan ada rezeki ini utk kami... Aku sentiasa berdoa kepada ALLAH moga hadirkan "dia" di dalam rahimku.... AMINNNNN


The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment