OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, February 20, 2012

perihal romantik....#2

aku  xsedaq sgt laki aku romen-tik(diculik dari blog inaachik)...baru dpt rasa agak lomantik laki aku... citer ni bkn utk ditunjuk2..tp..sbg ingatan dan kenangan aku n laki aku...

sepanjang nak masuk 3 bulan kawen, aku semakin diamuk kebahagiaan sbg isteri kpd mohd aswandi... hahaha..sapa x bahagia kan..ujian masing2 kalu yg x bahagia... yang bahagia..xselalunya berpanjangan..kdg2 kita diduga adlh utk menunjuk kasih syg ALLAH kpd kita..supaya kita lebih dekat dgn ALLAH dan kita x jauh dari mengingatiNYA...
ya! dlm rumahtangga mesti ada pasang surut kehidupan...x selalu kita di atas dan x selalu kita di bawah..adalah diambil contoh apabila hidup ini ibarat roda...

laki aku lomantik dgn cara dia sendiri... baru2 ni tgh aku dibuai mimpi ~ padahal dah sedaq waktu dia bukak grill pintu..tp..wat derk ja sbb nak tgok reaksi dear..pastu, dia kejutkan aku dgn minuman susu segar.dan...spek mata hitam..hehehe..pdhal, aku x pernah mintak pun...tp...dia tetap beli sbg tanda ingatan dia pada aku...tp..aku je kdg2 selalu xpuas hati..merungut ckp dia x syg aku.. aduh! betapa x bersyukurnya aku kan...sorry abg... sblom tu, dear tanya nak mkn kfc x...tp..aku xnak..nak susu je..dan skrg aku sgt kempunan kfc..waaa...sedapnya...nak balik...nak pi mkn kfc...

counting the days...walopun aku baru je mai langkawi....

The idea by AKUAZWA

1 comment:

  1. memang indah jika suami melayani seorang isteri dgn baik wawa....:-)

    ReplyDelete