OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Wednesday, February 15, 2012

saat yang mendebarkan....

agak ke"ciwi"an la aku nih...hahaha..lantak pi la kan...bkn ada org kesah pon...sapa xtau maksud ciwi..sila rujuk n3 lama2... lagipon bnyak lagi blog org kedah yg guna perkataan tu kan... so, kesimpulan dia..loghat kedah dah glamer u alls!

apa ek pantang larang bagi org baru yg ingin menjaga kandungan yang baru nak menjadi...aku ni kan baru weak positive...moga2 jadi stong positive la nanti...tiap2 mlm aku gosok perot dan doa serta baca quran sambil gosok periuk perut doa supaya dia hadir dan sihat serta panjang umur... bnyak aku nak doa...tp..xtau ayat camner...  dan esok aku balik kg..

semalam aku tertekan perot aku nak rasa, ada apa2 x, keras x...pastu..sakit weh..then, aku pun masuk kencing dan semasa aku tekan tu, aku dlm perjalanan nak ke toilet utk pee... pastu, bila aku masuk bilik, baring dan nak tido...aku nak terkentut lak...besa la..aku kan bnyak angin..bak kata kwn aku dulu, kalau campak aku dari tingkat5 rumah flat pun, terapung...gila jahat...okey!bila aku nak kentut, sakit gila perot aku tmpt yang aku tekan tu... owhh...sudah risau di situ.. cuak giler..then, text dear..ngadu2... xpuas hati...terus kol... dear angkat...xsangka u alls..sbb dear nih, kalu bz bkn nak angkat kol aku... pastu dear bising2 maqah aku dok tekan perot...dia takut meletup..hehehe..kelakar ar dear.... aku punya cuak sampai bangun pagi terus raba bawah bontot kot ada darah... ALHAMDULILLAH...Allah masih memelihara dia.... Semoga Allah terus memelihara dia dan dia panjang umur... AMINNNN

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment