OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Friday, July 8, 2011

...bila aku ciwi...

Assalamualaikum WBT...

salam penghulu segala hari...

hangpa dok buat pa???

aku...addict nak post entri ar..

dah kata ada broadband seniri..

seblom ni guna skul@ofis punya ja...

ni aku beli seniri...

bila aku nak tengok blog hangpa ka...

aku nak komen ka...

x dak hal...

aman dan makmur..

kedah sejahtera...

eiii..perlu ka???hahaha

dah tajuk pon CIWI...

n3 harus ciwi gak..

tau dak ciwi tu apa???

ciwi tu karipap mini...



hahaha..aku tipu...

ciwi tu macam dia syok dapat sesuatu benda baru.

excited gila babeng ar..

dok belek ja benda tu guna ja...


ha..sila refer aku tajuk aku..

cuba carikan persamaan di situ..

sila muntah hijau k...

apabila tatkala aku post n3

lebey dari satu dlm sehari..

hahaha

No comments:

Post a Comment