OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Sunday, July 17, 2011

understanding is very important...



treettettrettettettt(aku dtg dgn vespa)..sila try aplikasikan bunyi tu..hehehe..ni nak habaq chicken chop tu tgh jln masuk melalui trakea dan singgah sebentar utk melepaskan lemak berguna dan teruskan keluar melalui cahaya eh..hehehe..tolong faham.








xpa, satgi mak cik makan innershine pati prune ek bagi chicken tu jalan ke arah cahaya..hahaha..




cmna nih nak pi London..bukan kota London tp London weight mgt...makan nala punya tala... handmade chicken chop..nak resepi dak??? nanti tunggu ada gambaq dulu ek dan kumpul resepi selengkapnya..baru leh jadikan rujukan.








apa ek aku nak share pendapat???




oh ya.. isu malam nisfu syaaban..pada aku perkara ni bukan bid'ah atau apa..maaf saya krg arif..kalu slh tolong tunjukkan... di sekolah aku kami jadikan puasa ni wajib untuk berpuasa sbb nak melatih pelajar itu spy mengenal setiap kelebihan puasa sunat bagi setiap bulan islam.








Hadis nabi: Bulan Rejab adalah bulan Allah, bulan Syaaban adalah bulanku(Nabi Muhammad)

dan bulan Ramadhan adalah bulan umatku.



dan juga petikan hadis:

Barangsiapa yang berpuasa walaupun satu hari dlm bulan Syaaban maka,

diharamkan baginya api neraka....(WALLAHUALAM BIL SOWAB)







abaikan muka aku yg .....(no idea)

moga ada yang sudi kongsi..kan SHARING is LOVING.. :)



p/s :pada aku, selagi benda tu baik x salah kalau kita ikut dan buat...

2 comments:

  1. benar..selagi hal tu baik, sila la buat...utk murid, kte perlu latih berpose dr awal

    ReplyDelete
  2. tu la kan...selagi benda tu kita rasa baik baik kita buat..Kita nak keredhaan Allah bukan manusia...

    ReplyDelete