OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Saturday, July 9, 2011

::cikgu buli student::

assalamualaikum n good afternoon class!!!

today u must write an essay about bullying in thehan school...

ur essay must not be less than 120 words

kringggggg....


today cikgu nak citer episod pertama seorang guru buli pelajar...

cikgu sekolah agama pulak tu...

HAH!..konpom esok masuk front page akhbar

BERITA TAHUNAN...

hahaha...


kenderaan aku di langkawi nih hanyalah sebuah moto

EX5 dream comes true

hanya kenderaan bertayar dua itulah yang mampu

sob sob

sedey kan

hukhuk

x dak la... aku bersyukur ada jgk kenderaan aku untuk pergi mencari sesuap nasik

lagipon kat cni aku dok asrama. jalan 10 langkah bertiga2 cepat jalan sampai la aku kat sekolah aku nun.. x jauh pong... dkt je..nak diibaratkan

seperti dekatnyer itu di tepi hidung...

hah dekatkan

aku guna moto ni utk pergi kedai

pergi pekan kuah

pergi ajaq tuisyen

pergi jaga kelas malam

dan ke mana jua aku nak pergi...

aku beli moto ni masa aku blajaq dulu

dgn bantuan PTPTN dan duit mak aku...

jadi dok langkawi yang sebesar lubang idong SHREK je..

berbaloi je aku guna moto...


moto aku yg kotor telah di lenjan dan dibasuh oleh mangsa buli aku...


No comments:

Post a Comment