OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Wednesday, July 13, 2011

...makan dan makan lagi...

hai u alls!!!!
korang tau kan la ni musin apa???
bukan summer ka apa ka....
musim buah la

tengok buah2 tempatan kita.. lagi baik dari buah import...

favourite buah aku adalah manggis..
aku sangat suka manggis..leh x nak citer sal tu je..
BOHsan gler.
tapi sbb xdak point...tadahkan mata je la...
kenapa saya suka manggis????
sebabbbbbb
dia best...
pastu lak aku kan cikgu feberet(kehek..tui) :P
hahaha perasan gle.
jadinya student aku neh, asal ada buah manggis je kat rumah depa mesti wajib bukan sunat dah bawakkan ntok aku. aku peminat manggis tegar, jadinya seplastik hatta seguni pon aku mampu menghabiskannya..nak plak dijadikan citer aku neh
sangat ALLERGIC dgn buah...sila lihat rajah di bawah


aku xtau la pasepa la moktan@rambutan nih allergic dan maqah sgt ngn aku.
hayat lepas aku nih amek laki dia ka???
bley lak camtu... KARMA... KARMA...
hahaha..aku kan kalau makan dia nih mesti gatal abeh bibir aku
atas dan bawah lak tu...
pantang gak la aku..tapi bila dok mngadap manjang dia nih..bukan takat family mak, ayah, anak sulung sampai nombor lima ja...
tapi hang... bawak abeh keturunan dia...berikat2
maka..melangkah la dia masuk dgn jayanya ke dalam mulut musuh ketat dia iaitu
A.K.U...a.k.a tuan blog ar...
makan bergaru2lah aku dgn bantuan gigi atas dan gigi bawah...
abeh menggerutu bibir i yg sexy u...


itu saja untuk berita hari ini. MARIMAR pon mati...eh..eh..ada kaitan????
lantak pi ngan!!!! babai...

p/s: sila makan buah-buahan tempatan kita dan sokonglah barangan buatan Malaysia...


No comments:

Post a Comment