OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, July 11, 2011

kukeratkukukakikirikukukikih...

sila baca tajuk secara laju2..
hamek hang..berbelit lidah.bersimpul ka, sila betulkan seniqi (sendiri loghat kedah piaw)

this morning, my dear had an appoinment with his doctor. Dr Suresh
this doc, is the famous doc in Kedah
doc apa ek
pediatrik??? bukan pediatrik tu kanak2 ka??
citer pasal pediatrik nih...aku ada saatu citer..hehehe

hari tu, dalam bulan februari kot. My dear masuk pmc(Pantai Medical Centre)..besala..insurans tanggung, mampu la. nak harap seniqi...gadai tanah abeh la nak operate kat PMC nih..
aku lak masa tu kebetulan kena outstation(cait...outstation la sgt ;p). aku ngn membe aku kena attend majlis penyerahan buku teks bahasa arab anjuran MAIK.
dah abeh majlis, aku n maton(mbe aka adik aku kat Langkawi) dgn gigihnya membonceng EX5 ke pmc..segalan hujan,ribut, taufan kami redah demi melawat my dear ka pmc..
weh..ni cter sal kaki ke pediatrik..suspender tol!!!!
okeh...nak klimax dah...
dah park then masuk pmc..aku x familiar sgt.adapon masuk dulu check up masuk u masa dip last few years.adik beradik semua masuk GH ja..mahal seyh..org kg.nan ado masuk tmpt bayaq bagai nuh...
dah masuk..cari number wad dia..bape tah..k.part cari lif satu hal..tnya org la apa la..k last sekali jumpa lif, masuk..dah sampai level tu, aku cangak weh. tang mana nih..
p2.tang nih klaka..
aku pon muka gler konfiden, ala2 omputuih tnya staff kat level tu...
aku : hello miss..mana wad pediatrik???
nurse: pediatrik???umo bape budak tu???
aku: hah?????budak????xysljdkfgwosd...
kendian...ok..tima kasih nurse...
maton terus pelik....penug tanda soal dalam pala...bukan pediatrik tu kanank2 ka..
aku citer kat my dear..then, dia jwb..kat cni mana ada department cam GH tu...
owh..ok..faham.
moral of the value: tnya dlm bahasa mudah utk difahami..hahaha..lemah sket medic pnya term nih..harus blaja keh!!!!
kaki dear..masa 2010..skrg..alhamdulilah dah baek sket

back to the story..DR Suresh merupakan doc yg terbaik la..
nak jumpa dia kene amik number giliran k. pastu berderet menesia tunggu.
doc len x dak pon gitu..

lupa lak apa aku citer...scroll ke atas jap...
k, dpt dah
pastu tadi dia ckp tulang depan dia ja baru tumbuh..tulang belakang belom
pastu doc x brani jamin bila kaki dia leh baik...
aduh...ayt yg plg x mau aku dgaq...
aku nak dgaq yg baik2 aja...
tapi..bila tanya, kadi..eh..gatal nak nikah...
jadi ke kawen end of this year..
my dear ckp ok...
yahuuu....
harap2 la kan...

bila la dear nak propose aku cmni...berangan la hang!!!

No comments:

Post a Comment