OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Thursday, July 7, 2011

...broadband@berukband...

halu ya...

thursday nite with me...

i'm juz bought a broadband...

bagi mudahkan aku untuk blogging...

tapi...coverage nya ya Allah...

hazab menunggu...

sampai tertidoq2..dah la seperti sedia maklum,

tido pada siang hari adalah nikmat dan dapat menggemukkan

kalu aku nih species hibernate makan222 dan tido for a few months

but... i'm just human being...

kena la proses cam besa...

coppppp.. bukan tajuk aku pasai broadband ka....


okeh..

back to the main topic...

aku beli broadband cap tuan India punya org...

atau nama gelaran MR M...

line penuh...tapi nape slow ek...

aku x tipu..

cer korang bayangkan...

begini ceritanya...

aku nak tgok fb...

aku connect... 15min..

aku bukak window internet explorer...

aku masuk mandi...

aku gosok gigi

gosok muka

gosok badan

cedok ayaq...

brum..brum..(efek ayaq mandi..bygkan..bygkan..)

pastu settle...

aku kuar... tgok lappy...

then...

masih loading...aduh...

baru suku seh...

tamat bayangan...


harus berjanggut tunggu kalu aku nak upload gambaq bagai...

aduh..

beli untuk menyenangkan..

nak krgkan tidoq pd waktu ptg...

tapi...

nak tunggu loading smpai tidoq..

objective x tercapai la...

tgh pikiaq nak terminate ke x.

MR M bg tempoh seminggu..

jadi dan la aku istikharah sumer...

haaha..patutkah aku istikharah demi broadband...

my dear mintak smbung byq sbb dia leh guna...

tengok ah..hehehe..dengki...


k, any opinion sama da nak terminate atau x????

No comments:

Post a Comment