OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, July 11, 2011

...kerja OH kerja...

salam...


kerja
mengapa hidup ini kena kerja???
kalau kita x kerja kita duduk saja..

bila x kerja nih la ayat jampi aku hari2...
nak tau..
meh aku bg jampi tambahkan duit selalu.
-
-
-
jampinya adalah...
nak tau???
.
.
.
DUIT DUIT...
DI MANA KAU DUIT
...

tengok!!!!
aku kasik bold lagi dan kaler bold
warna duit RM100
baru menjadi jampi diaduit yg aku harap milik aku sorang..hahaha..gelak org kaya nih
dapat duit nih harus aku belajaq jalan mcm pak ajis sattar dlm citer ALI BABA & 44 PENYAMUN :P


ekceli
yg aku meraban sampai 2kilo sukat nih sbbnya aku dah malas ar nak dok cni...
aku perlukan suasana yg baru..
tapi...
kdg2..
bila tengok muka bebudak nih aku syahdu seh.. tambah2 lak kalu depa ni dok ckp depa syg aku.. lentuuuukkkkk siot...
tapi.. (dah 2 kali tapi nih) aku cam terpaksa
setiap kali balik kampung mesti aku dok berat nak mai cni..
aku syg cni, aku syg kawan2 aku..
aku syg student aku...
tapi (kali ke3)aku nak cari keja gak.
tapi(oit mak cik berapa bnyak tapi da hang nak boh.last2 dok la hang kat cni.asal ckp je TAPi, asal tuleh psl keja baru, TAPI...awat, dok sebut TAPI tu leh kaya ka???)
hahaha..maqah seniqi...

aku mencari keje di KEDAH, area daerah KUBANG PASU n KOTA SETAR
job specialization: aku sebat sumer..
aku pon dok usaha seniri gak, tapi(again.grrrr..marah) nak guna gak tapi...
aku nak gak pendapat dari hangpa semua.mana tau kot ada bf angpa bukak company ka. laki angpa ka, family angpa ka... habaq la kat aku nah...


bukan muka aku..hehehe..google bg nih...
nak habaq kata aku perlukan new environment utk
ubah memek muka aku bagi lebey cun...hek tui


sekian, dari; JOBSEEKER





AKU MAHU PULANG....
kira hari balik kampung....

No comments:

Post a Comment