OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, July 11, 2011

dunia tanpa sempadan...

ayo! yo! ketemuk lagik kita...
hahaha...kan aku dah ckp aku akn post n3 lebey dari sat
sila sabo la
sbb....

kan ke SABAR ITU SEBAHAGIAN DRPD IMAN....

hehehe...sila usha tajuk aku...
aku nih kan ke guru di private school..
pastu lak student baki sumer..
bila dok sembang kat pejabat...
napa la budak2 la nih kuat sungguh melawan
napa la budak2 nih kurang berakhlak
kurang hormat guru
alhamdulillah aku di kurniakan suara yang lantang
bila menjerkah tu x heran sgt..seolah aku baru lps memasukkan DEQUADIN dalam mulut aku..
tapi.. tu pon dorang leh pejam..sengguk2 tidoq..padahal volume nih almost 100%...
mencabar btol la mengajar orang spy menjadi org...
kesian gak kat kwn sekerja aku tuh..
fizikal dia kecik molek, pastuh sng lak bdk2 nih wat derk ja
maqah betol aku tgok
haishhh.. lebih mencabar mengajar pelajar LELAKI berbanding PEREMPUAN..
perempuan ni kan..
keras2 kerak nasik, direndam air, lembut jua...

aku berdoa smg pelajar2 aku nih dicerahkan hati perot mereka spy sng terima ilmu dan berjaya dunia dan akhirat...
ameennnn

aku sudahkan bebelan aku dgn














xdak apa2...hahaha

lari..sebelom ditendang...heehehe

No comments:

Post a Comment