OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Thursday, January 12, 2012

AKU MAHU PULANG...

ye!ye! (sila refer cara bandi amuk) kenapa?? adalah sebab tajuk n3 aku mahu pulang....
x sabaqnya... setelah hampir 2minggu okeh, aku x jumpa suami aku tersayang... tambah2 lak semalam aku tengok Dulwale Dulhania Le Jayenge... best siot citer tu..mmg tangkap leleh la...

antara ayat best SRK(Shah Rukh Khan) ckp
"Ada 2 jalan, jalan yang betul dan jalan yang salah. Kalau betul, jalannya amat susah dan payah tapi, akhirnya akan berjaya dan kemanisan akan dpt dirasai. Tapi, kalau jalan yang salah, akan mudah digoda dan medah jalannya. Kebahagiaan hanya pada permulaan, tapi pada akhirnya akan gagal"

Lagi AYAT SRK
"Saya tidak akan ambil kamu secara hina. Saya akan ambil kamu secara berani seperti lelaki perkasa. Saya hanya akan ambil kamu apabila ayah kamu sendiri meyerahkan tangan kamu kepada saya"

wah!!!!!!!!!!!tangkap lentuk dengan SRK lol! SRK ckp kat Kajol Mukherjee...

Macam2 terkenang2 my dear hubby ckp kat ai is KOJOL...hahahaha....
Mujuq hari ni aku nak balik dah..xpayah la dok teringat sorang2..x sabaqnya nak jumpa my hubby...wanna hug him, kiss him and i love him soooooooooooo muchhh!!!!

by now, plus minus 6 hours to go!
Laling....wait for me yar!!!!!!!!!

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment