OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Tuesday, January 3, 2012

i'm back

Assalamualaikum WBT...
Sekian lama aku x post n3..huhuhu..aku tau..xdak sapa pun tunggu n3 dari aku kan???huaaaaa...sedih hati mak noks.... AKU DAH KAHWIN...@ I'M MARRIED....hohohoho... sekian lama aku menunggu saat ini.setelah berbagai ujian aku tempuh, segala onak aku redah, dengan duri ranjau itu menjadikan aku semakin kental... ALHAMDULILLAH...syukur aku panjat ke hadrat Illahi kerana DIA telah makbulkan doa aku untuk bergelar isteri kepada MOHD ASWANDI BIN BADRUL HISHAM... biar apa jua org nak mengata... IT's my life!!!! hhahaah... Dan aku juga sudah dapat anak sulung, rezeki... ALHAMDULILLAH...moga Allah terus limpahkan lagi rezeki ke atas kami dan keluarga....

Ni n3 gembira..malas aku nak selit n3 derita...waaaaaaaa.......

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment