OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Saturday, January 7, 2012

Hari aku sah menjadi milikmu....

 okeh.... di sini..gambar aku akad nikah dari bukan OP aku... kami akad nikah lepas solat asar pada 25 November 2011 bersamaan 29 Zulhijah 1432H...

 biarla gambar yang berbicara k!

 saat menunggu utk diakad nikah... HB aku adalah pomander ball aku yang dibuat sendiri tau...
sebelah kiri aku bertudung coklat adalah kakak aku, Kak Ana..dia sponsor bunga telur yg vogue 100pcs, dan cuppies yg kevavoom cunz gler  like my sister la kan... terima kasih sgt2 kak ana... love u alot!

 Incik Wandi saat mendengar arahan tok Imam

 my dear aka Incik Wandi lagi...
saat Incik Wandi meminta izin dari wali aka PAK CIK LEH..wali tunggal sbb ayah aku dah meninggal :(
. Sekali lafaz je.. 
 Saat nak sign surat nikah... See my pom ball.. Tok Imam siap petik
" Awat dok pi bawak bola pulak"
tok..tu bkn bola..tu poamnder ball.xpa la, cek kan nak cunzzz kena bwk ler :)
 nih..aku xtau nak wat per...
 penyerahan diri...eerrrkkk
 menyerahkan baki wang hantaran dan mas kahwin :) mak cik kayo!

 menyarungkan @ memakaikan rantai tangan. thnax my dear :)


masa lps insiden cium tangan nih ada satu insiden yg bisa menggamatkan masjid dibikin oleh my dear...
org tnya nak cium x??? terus dgn rakus pantas menjawab NAK LA...malu ai... havoc satu masjid sampai kena tegur ngn tok imam..sory tok...errrrr




eiii..pehal gambo jadi ginik???? yap..mungkin sbb aku maleh resizi ini gambo...hahaha... yeay! aku dah kawen or..i'm MARRIED... syukur ALHAMDULILLAH...

sekian...nnti akan bersambung dgn lain2 gambar... :)

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment