OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Thursday, January 26, 2012

perihal romantik....

assalamualaikum....salam malam jumaat... huwaa..aku di sini, dia di sana..maka tiada ertilah malam jumaat ku ini...ahahaha..sapa lom kawen, pangkah kaih...x dak la...bnyak lagi cara nak kutip pahala..bacala yasin buang 2 ke 3 bismillah... kan ke pahala tu.. pastu kat setiap mubin, doa dlm hati..insyaallah mudah makbul. dalam surah yasin, ada 7 mubiin,,jadi..sila berniat atau doa setiap kali jumpa mubiin tu ya...

coppp...nak citer perihal LOMANTIk laki aku a.k.a dear.. tadi aku baca blog hana yorie.. dia citer sal keromantikan laki dia... tapi..seblom tu, aku nak pesan jgn muntah HIJO k...aku masa dok taip ni pun ada gak sikit geli..tapi sbb nak jadikan kenangan..aku gagah n gigih gak taip...kot nnti laki aku baca, kerap kit dia buat lomantik2 ni...sapa yang geli tu, pi dok tang lain...hahahaha...mmg kedengaran seperti aku sorang ja ada laki...semua laki buat camtu...TAPI...sbb ni blog aku, suka hati la kan :P...

yang samanya..dear aku pon kadang2 tolong selimutkan aku gak waktu tgh2 mlm n kiss buang sekali dua... pastu baru dia tidoq..walah.. xku sangka..saja aku tuleh seblom aku terlupa...apa lagi ek... ha..kdg2 bila dia makan..tolong suapkan... pastu, wajib aku tidoq kat lengan dia n peluk erat2..sbb style aku suka dipeluk masa nak tidoq...masa dok tidoq ngn mak aku dulu(sbb bapak aku meninggal awal, aku sbg anak bongsu wajib tidoq ngn mak..tp, lps mak dah ada kawan baru, baru pisah tempat tidoq :P)..jadi, bila ada laki..mau la dia lak takeover tugas mak aku...ha, lagi yg wat aku terharu giler..masa aku kat langkawi, dia pi melawat mak aku sambil bwk stok barang basah, bwk breakfast pi breakfast ngn mak aku...bwk pi klinik..amik ubat mak n pak aku...aku x tau pon..tapi..bila mak aku citer..wah terharu kottt...sbb dia mmg amik hati aku n family aku...dear x citer pon..tapi..bila mak aku citer...x sabaqqqnyaaa balik jumpa dear...
tapi..betol la, dia mmg try his best utk ambik hati family aku..seperti contoh di atas, belikan spek utk kak chaq, bagi duit kat anak sedara aku, nak belikan kasut utk anak sedara aku...

so, seblom org menyampah dan baling kasut, tomato, teloq kemurok@temelang, gigi palsu, mouse..baik aku stop..sbb aku sendiri pon syok dok citer ttg kelomantikan laki aku kembang tekak...

chow...moga laki aku akan bertambah lomantik dari hari ke hari..peace yow!

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment