OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Saturday, January 7, 2012

Morning MARE a disaster.....

 Assalamualaikum....

hai alls!aku nih baru lps terbangun dari mimpi yg ngeri... bukan nightmare..tapi..morningmare sbb aku mimpi pada waktu pagi...

Alkisahnya.... Aku mimpi my big day tuh..aku kelam kabut.mana jahit manik baju bagai....banyak kot..warna puprle u alls.. dah siap jahit baju pon hari my big day la...pastu pengantin dah datang dah..tunggu aku mekap.. hampa tau aku mekap katner???? Atas stage pelamin tau! walhal haram xdak pon pelamin kat umah aku..sbb mak aku bertegas x bagi buat pon! bley lak suami a.k.a ????...sbb pa ??? sbb aku xtau nak gelar mende kat dia... wat sementara kita kasik nama Incik Wandi ler... okes,sambung citer... Incik Wandi dtg awal... dia lak dok tengok aku mekap bagai atas stage sambil meniarap pakai baju kurung...belum tukar pakai baju perantin lagi... alih2 anak sedara aku tukang mekap aku, mekap sampai kul4. sampai incik wandi ngantok dan letak lukisan mata kat kelopak mata dia (nih..cam klaka n x logik).pastu, dtg tukang mekap lain nak shading kan muka aku, cukur muka aku bagai... tapi aku x nak sbb dia nak mekap lagi 2 jam..maksudnya, pukul6 baru siap... nak wat mende..aku pusing dari meniarap aku tuh, kerusi banyak dah kosong... dan x lama lps tu, ni yang ngeri nih....... huwaaaaaaaaaa...x sanggup nak story kat sini.... ia adalah.....






















































































......Incik Wandi....angkat kaki bangun BLAH balik...dia dah mesej famili dia suh dtg amik..hampa bayangkan nah...dgn muka kering dia...selamber ja dia balik...campoq ngn marah ler.... Aku punya muka????xtau nak letak katner..aku dok pikir lak dlm mimpi tu, nak teruskan atau tidak.... NA'UZUBILLAH....

Sekian, tamatla mimpi yang ngeri itu....terus insaf, rasa nak upload foto kawen la ni gak...


The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment