OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Friday, January 27, 2012

KEBULOQQQQQQ............

SALAM HARI JUMAAT....
wat pa hari ni?????aku???? cam besa..melengkaq aka melepak atas katil... pagi td, pi bank. bayaq ptptn. cait! bayaq ptptn pon nak havoc... copp nah..aku nih hari ni baru pertama kali telah mula membayar balik ptptn..seblom ni dok kalut himpun duit nak kawen..maka..tangguhla..aku mmg dah niat lps kawen baru nak mula bayaq. Lagipun, skrg kan dah tukaq kepada UJRAH...jimat la..1% ja interest kena bayaq..alhamdulillah... pastu baru bayaq seratuih dah berangan berapa banyak kurang duit ptptn aku... hahaha...perasan gila dow! tapi, mula2 tadi ingat nak byq lima puloh ja...tapi malu lak kat officer hensem  tu..so, aku bayaq seratuih...moga dah kurang la pinjaman aku tu..xmau nanti blacklist... dah settle ptptn, pi lak melaboq bayaq duit keta kat kepala qimau... adui... habeh duit aku..sbb tu minggu ni xleh balik... minggu depan nak balik dan kalau bulan ni gaji aku naik, mcm ingat nak balik tiap2 minggu la... aku rindu kat dear... 
yeay! sok kak aku nak mai...nak pow dia mkn seafood..aku teringin steamboat...

copppp..tajuk aku ni pasai kebuloqqq kan..pasaipa dok citer psl ptptn bagai?????? agak konpius mak encek di situ!

ha...berbalik pada cerita kebuloqqqq...aku nak habaq..sejak2 aku kawen ni, aku selalu lapaq... dulu seblom kawen, lapaq gak, tp sng hilang bila aku mkn/minum ayaq... la ni x dah...macam nak hentam nasik sari 5 kali ja...sehari semalam...huwaaa...dear pon tegoq. nampak aku mmg suka makan..tap..aku nak buat camna..kalu x mkn, bercerut perot aku..lapaqqq...bergelodak...keja nak makan  ja... perot aku dah naik dah...tp, xdak baby lagi.... pasaipa?pasaipa? why? why? porke?porke? timkai?timkai?limaza?limaza?kiu?kiu?aku selalu lapaq?????????????hah amek..sampai 7 bahasa aku letak..maksud dia, sgt konpius aku... adakah sbb tertukaqhormon????atau ada sbb lain..atau mmg aku akan GEMOOOKKK dan bertambah gemok???? 
owh no! kena tunggu makanan dipesan dari pasar malam sampai tingkatkan kerajinan utk seat up....

 nah...jwb POP KUIZ... tgok perbezaan aku dahulu dan sekarang..

sekitar umur 20-an kot..aku lupa T_T..agak kurus dari sekarang..
aku masa part2 degree..masa ni, belum jumpa geng..bantai masuk kump mana2 je..sedih kot.. tu spek pertama aku..

 
 aku..seblom grad..masa ni dah couple dgn dear..agak berseri wajah *blushing face*


OMG...xsanggup aku..ni pun, bkn sekarang... tahun lps...muka aku dah hilang bucu..dah jadi supo tin sekuk(tin biskuT)

sedeyyyyy..tuhan..tolong bagi balik badan dulu....muka sekarang...hehehe..sbb dulu, muka comot :P

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment