OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Monday, January 9, 2012

Rezeki yang belum tiba....

Assalamualaikum... aku di kala ini sdg muhasabahkan diri dan belajar untuk menjadi tabah, sabar dan kuat... Allah... Mungkin belum rezeki kami lagi untuk menerima zuriat. Perancangan DIA x siapa ketahui. Aku harus kuatkan diri aku. Ya! Mungkin org akan kata aku gelojoh, kalut, x sabar, honeymoon dulu... Ntahla..ni mmg impian aku dari dulu utk merasa sbg wanita yang lengkap.

Aku redha..dan aku cuba muhasabahkan diri aku atas beberapa kemungkinan :
  • kami tinggal berasingan atas sbb tuntutan kerja
  • baru mula hidup dan ekonomi belum stabil
  • baru beli kereta dan agak memerlukan perbelanjaan yang lebih
  • suami belum sihat sepenuhnya
Ya... setelah di'list'kan beberapa sebab dan kemungkinan, sesungguhnya DIA lebih mengetahui.. Tu baru yang aku tau.. Mungkin juga Allah sayangkan aku. Sebab aku penah baca satu artikel ni,

"Allah bagi kita apa yang dihajati, sebab Allah sayang kita. Tapi Allah akan lebih sayangkan kita bila DIA x memberi apa yang kita hajatkan supaya kita akan terus berdoa dan dekatkan diri kita padaNYA sbb ALLAH sentiasa rindukan kita"...

Ya..Mungkin akhir2 ni aku agak krg amalan aku seperti sebelum aku kahwin. Aku akan cuba 'maintain'kan kembali malah lebih dan UP kan lebih banyak amalan... INSYAALLAH..moga aku istiqamah dan terus mengingatkan diri aku sendiri dan kawan2...

Moga kita semua berada dalam kasih sayang Allah Taala kerana... ingatlah, jika kita ingat padaNYA, DIA akan lebih ingat akan kita :)



The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment