OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Wednesday, January 25, 2012

aku nak letak tajuk, tapi xtau nak letak tajuk apa... sebenarnya.aku kesian ngn sorang membe aku nih..membe baik kot...dia mcm teraniaya tau x... baru je kawen bulan seploh..dlm 3mgu kawen je kot bahagia... pastu somi dia wat hal..sedih aku...dia ada POMPUAN lain...dasar pompuan kurang hajau... aku yg menyaksikan percintaan dorang rasa WTH la somi membe aku nih.. somi dia pon baik gak ngn aku..sbb dia baik sgt2..sampai masa dorang kawen, aku pergi...wallah..bertuahnya kau..dpt somi hensem, sygkan ko, keja plak tetap la... betapa aku rasa sgt beruntung la member aku tuh... dah la masa bercinta, mcm2 dia dpt dr bf aka somi skrg..barang kemas, cincin...start sem mesti bf dia dtg utk pergi tesco shopping barang member aku ntok wat stok. membe aku nagdu sakit, dibelinya stok ubat....handphone nih x penah lekang dari tangan..sampai nak cedok nasik pon pegang hf... tiap2 mlm gayut 2,3 jam...serius ckp, agak jeles aku masa tu..huhuhuhu..sbb aku single masa tu..belom timer dear..hahahaha...bkn jeles melampau ek..mcm terdetik kat hati je..oh bertuahnya membe aku nih... 

pastu, bila kawen...hantaran yg dia bg kat membe aku nih...agak best ar...

tapi tu la... hidup x selalu indah...langit x selalu cerah... 

masa depa pindah dok umah sendiri, laki dia mula tunjuk belang perangai dia... dia xmau dok dekat pon ngn member aku ni...nafkah member aku terabai...alasan..dia dah ada yg lain.. ko tau x, gf somi dia sapa...MISS J yg muka ada imbas minah indon... WTH kan..dah ada anak sorang lak tu.. member aku nak masak xnak, member aku nak salam xmau...yg kesian tu, baru je kawen... dorang punya majlis agak grand la bagi aku..kesian member aku...malu weh..gambar dari OP xsempat siap..laki dah wat perangai..kalu dia xmau, jgn la aniaya org..terus terang seblom kawen...pastu, ko sentuh lak member aku...dah xtmau, jgn sentuh...niaya member aku tu...arggghhh..bengangnya aku...napa dia wat member aku camtu????

pastu mmbe aku try pi berubat secara tradisional...pi jumpa ust, pastu jumpa org perseorangan..dorang ckp, laki member aku kena buatan..cam x caya jek benda ni jadi kat member aku... member aku cuba sabar lagi..last2 bulan lepas, mak member aku gi amik member aku bwk balik kg dorang..yg keluarga in law dia leh at derk ja...napa lah..berpakat ke apa...

then, sekarang..dlm proses 'penceraian'..x gamak aku nak sebut perkataan tu... bodo gile laki tuh.. dear ckp mmg bodo la laki dia kalu lepas dia...sbb member aku nih dah la cun..baik lak tu... aku sgt respect/tabik la kat member aku nih sbb dia sgt tabah..masa borak ngn aku hari tu, siap gelak2 lagi dan last aku borak semalam...dia dah x nangis dah...dan ALHAMDULILLAH...dia dpt gstt tu sambung DPLI...mungkin Allah dah janjikan yang terbaik utk dia...dan kepada laki dia....tunggu la..balasan dari DIA...dan kepada "POMPUAN" tu, kalu betol ko guna sihir nak pisahkan rumahtangga orang, ko tunggu gak balasan dari DIA..ko aniaya org dgn cara khurafat..dosanya amatlah besar...ngeri aku..patutla jadi MISS j...

moga member aku nih ditemukan jodoh yang jauh lebih baik dari yang menganiaya dia...lebih berjaya dan sentiasa sabar dn ujian hidup ni...

pssssstttt...panjang gak kan entri aku...hehehe..xpenah hayat blog aku wat n3 panjang...mula bangga di situ dan cepat2 istighfar

The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment