OURS...


Love Hearts at WiddlyTinks.com

Pages

Anugerah dari ALLAH untuk kami :)

Friday, January 20, 2012

at home ^_^

assalamualaikum wbt n salam hari jumaat...
yiba andre..andre...hahaha..sounds happy rite...Why??? because i'm at home now..beside my lovely hubby.. poyos..macam hang sorang ada laki...biaq ngan...aku n my dear adalah PJJ @ LDR.. sedey kan.. tapi alah bisa tegal biasa... aku ok ja...hek tuih..ok la sgt..setiap kali my dear nak hantaq kat jeti kuala kedah..meraung ja...sampai last week dear ckp "hold your tear" berulang2 kali..aku pelik...lah awat plak??selalu ok ja kot... rupa2nya..dear pun SADis gak bila TERpaksa berpisah ngan aku...

sapa yang besa rasa dpt la feel kesedihan yang aku ckp ni..sampai ofismate aku ckp, azwa kalau nak balik kg je mesti ceria..siap nyanyi2 lagi.muka pon seri ja... hahahaha..mcm krg pecaya di situ.. tapi jauh di dasar hati berkata...BETOL la tu...hahaha..happy weh..hari2 aku pangkah tarikh yang dah lepas kat planner@kalendar aku.. asik kena bahan je sbb selalu pangkah date kalendar..aku asik kira hari ja berapa hari lagi nak balik...
dan sekarang aku di sebelah dia...

k bye...nak peluk dear sat...

p/s..sapa ada laki pi peluk laki angpa...pahala weh..hari jumaat lak..berganda pahala..insyaallah...
The idea by AKUAZWA

No comments:

Post a Comment